پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226499
اجلاس استاني نماز ۱۴ آذرماه در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/07/08 09:50:29
نمایش : 1117
مدير ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري گفت: اجلاس استاني نماز ۱۴ آذرماه به ميزباني استان برگزار مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري تسنيم از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد کريمي امشب در جلسه ستاد اقامه نماز استان با اشاره به برگزاري جشنواره ملي نماز در فضاي مجازي به ميزباني استان اظهارداشت: تأمين اعتبارات اين جشنواره مشکل اصلي ستاد در برگزاري اين جشنواره است.

وي با بيان اينکه اجلاس استاني نماز در تاريخ 14 آذرماه سال جاري در استان برگزار مي‌شود، افزود: امسال 9 جلسه با موضوع نقش نماز در کاهش آسيب‌هاي اجتماعي در تمامي شهرستان‌هاي استان در سال جاري برگزار مي‌شود.

سيد جعفر مرتضوي، مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در اين نشست بيان کرد: يک‌ هزار مبلغ در ماه محرم به سراسر استان اعزام مي‌شوند.

مرتضوي با بيان اينکه تبليغات اسلامي متولي اعزام روحانيون به دستگاه‌هاي اجرايي است، تصريح کرد: دوره آموزشي براي مديران دستگاه‌ها به‌منظور تشريح فرازهاي مرتبط با نماز نهج‌البلاغه برگزار مي‌شود.

برگزاري طرح "استادپروري" در حوزه‌هاي عليمه چهارمحال و بختياري

حجت‌الاسلام محمدصادق کفيل، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنياد حضرت مهدي موعود(عج) در جلسه ستاد اقامه نماز استان اظهارداشت: مقام معظم رهبري بر ضرورت احساس مسئوليت همگاني در خصوص "ترويج نماز" به ويژه به مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي تأکيد کردند و دارندگان امکانات مادي و معنوي و مديريتي را به درک عظمت نماز و برداشتن گام‌هاي عملي در اين راه توصيه کردند.

وي از اجراي طرح استادپروري در زمينه مهدويت در حوزه‌هاي علميه استان خبر داد و افزود: آمادگي جامعه منتظر به ظهور توسط نماز حاصل مي‌شود، فعال شدن کانون‌هاي مهدويت در دانشگاه‌ها مدنظر است چرا که دانشجويان قشر پوياي جامعه هستند و بايد در همه عرصه‌ها براي آنان برنامه‌ريزي شود.

به گزارش تسنيم: در پايان شوراي اقامه نماز استان حجت‌الاسلام محمد کريمي با حفظ سمت به عنوان مسئول جديد بنياد مهدويت استان معرفي و از زحمات حجت‌الاسلام اروجي قدرداني شد.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html